tisdag 15 november 2011

nu åker vi

Saker som ska göras idag:
- researcha till internetkursen
- mejla diverse auktoriteter
- skypedejt med Fabio femton noll noll
- skypedejt med Beppe sexton och trettio
- besöka eventuellt nytt boende mellan arton och nitton noll noll
- veckohandla
- tumla det fjärde och sista lasset tvätt

Späckad och stressad dock spännande lista idag. Känner mig redo efter en scone och en chokladmuffin (kunde inte välja!). NU JÄVLAR.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?