Man kan börja en dag bättre än med huvudet i ögonhöjd med en tämligen ostädad toalettstol. "Nu kan det bara bli bättre!" tänkte jag i sjutton yrsliga sekunder innan den redan vedervärdiga huvudvärken reste till styrka; spade över pannbenet. Eller snarare missil i hjärnbarken.
Gårdagen var dock trevlig; singstarkväll hos några polare (yours truly undvek micken successfully) och korridorsmingel - på en onsdag! Ingen hejd.
Nu ska migrän botas innan jag börjar klättra på väggarna; clementiner, Mars Planets och Buffy; samtliga tidigarenämnda i brist på receptbelagt.
/L
ps. det var faktiskt jättemysigt att vakna av en liten findus. om inte det satt så många små vassa tänder i käften på honom alltså. ds.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?