tisdag 1 november 2011

JOHO DU

Det har visst hänt något - vi har köpt en gigantisk chipspåse.


Jag tyckte i alla fall att det var ganska fett.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?