onsdag 16 november 2011

dagens lite mindre hektiska plan

Vi började dagen med att skjuta med att börja på dagen. Det vill säga, när H återvände från morgonens föreläsning i krokarna runt tio-elva så gick vi tillbaka till sovstadie och slaggade någon timme till.

Nu är vi dock något vaknare än innan; H läser Huckleberry Finn (hon vippar på foten när hon läser den vilket betyder att den måste vara skittråkig) och jag överväger att ta hand om mörktvätten som hängt och torkat över natten. Det ser ut som en gothare har fått feberyra och slängt av sig halva sin garderob över hela rummet. Note to self: köp färggladare kläder.

Att göras idag:
- researcha lite mer till internetkursen
- svara på svaren från diverse auktoriteter
- kolla på huset som vi inte kollade på igår
- sätta på mig strumpor

Det senaste känns mest relevant. Och mest akut. Vi börjar så!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?