Lisi vill att jag ska uppdatera och förklara varför vi inte uppdaterar. Det är helt enkelt för att vi inte råkat ut för nåt jättespännande på sistone. Möblat om, pluggat, sörplat te.
Gårdagens stora höjdpunkt var när vi såg en jätteliten kattunge under en bil på en parkering. Vi tvärstannade, skrek till och sen Lisi började jaga den runt parkeringen medan jag stod bredvid och pep exalterat. En förbipasserande kille stannade till.
Han: Eh, är ni okej? Har ni tappat något?
Jag: Ja! Nej! Eller alltså, det var en kattunge här. Eller ja, därborta. Nyss.
/H
*Ja Winnerbäck det gör det faktiskt, för brevinkastet går inte att stänga
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?