fredag 11 november 2011

två nattugglor och en katt

Två feberyra nattugglor och en omåttligt gosig katt - kan bara inte bli fel. Vår kväll är en enda trevlig röra av Buffy, te, uppsatsskrivande och yster sextiotalspop. Detta gäller alltså den mänskliga delen av församlingen. Findus sover mest. Han verkar tycka att det är något alla borde göra såhär dags. Trist kille, dendär Findus.

/H

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att Findus har återvänt hem efter sina eskapader.
    Jag håller nog lite med honom.....kl 1.46 borde man nog sova, särskilt om man är febrig!! Puss, puss från Mamma Muuuuuuu :)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?