måndag 7 november 2011

sen sist

1. Jag har fått en smärre förkylning.
2. Solen har skinit (hur böjar man skina?) fyra dagar i sträck nu.
3. FINDUS ÄR PÅ RYMMEN!
4. Jag har typ påbörjat ännu en jävla analys.
5. Jag har inte överhuvudjävlataget avslutat ännu en jävla analys.

Plan för dag är alltså följande; kurera mig med go'fika på campus i solen, leta ännu mera efter Findus och eventuellt skriva klart analysen.


episk bild på findus

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?