måndag 7 november 2011

död på mållinjen kallas deadline

Jag är KLAR med min pinsamt korta analys. Jag fick med allt och lite till men det känns alltid lite surt att skicka in den då mina pretentiösa torra mandelkubbar till kurskamrater alltid pepprar sina uppgifter med onödiga men skitsmarta referenser och min uppgift ekar tomt på paralleller till gamla döda greker. Over-achievers överdriver.

Hur som haver. Eftersom jag insåg halvvägs igenom att analysen skulle vara 3500 tecken (inklusive blanksteg) och inte 3500 ord så har jag skitmycket pluggsnacks kvar. Clementiner, te och Mars Planets - man kan ju bli taggad för mindre!

Dock utlovar Marspåsen att det ska finnas både soft nougat, light crispy och chewy caramel men hitills har jag bara hittat soft och crispy. Ingen chewy i syne.

JAGÄRPYTTELITEARGFÖRDETMENINTESÅMYCKETEGENTLIGENFAKTISKT.


/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?