tisdag 29 november 2011

separationsångest

Jättelogiskt att vi flyttade för att få varsitt rum och så tillbringar vi ändå hela kvällen i samma rum? Och nu när det börjar närma sig läggdags så känns dethär med att sova i olika rum plötsligt väldigt trist.

Lisi: Tur att vi kan smsa varann gratis i alla fall.

/H

2 kommentarer:

  1. Haha, ja tack gode Gud för dagens tekniska under^^
    Saknar ni kattungarna då?
    //Jessi [NSD]

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?