H bloggar fan aldrig. Ska klura ut ett straff/en hållhake som kan få henne att uppdatera mera.
Jag uppdaterar om att det är lite kaos med alla kurser - ska spendera dagen på biblioteket med undantag för krokarna runt två då jag ska ta en kaffe med en vän.
NU SKA HÄR DUSCHAS.
/L
gammalt hederligt tjat brukar alltid fungera ;)
SvaraRadera//Jessica