torsdag 2 februari 2012

samla trupperna

H bloggar fan aldrig. Ska klura ut ett straff/en hållhake som kan få henne att uppdatera mera.

Jag uppdaterar om att det är lite kaos med alla kurser - ska spendera dagen på biblioteket med undantag för krokarna runt två då jag ska ta en kaffe med en vän.

NU SKA HÄR DUSCHAS.

/L

1 kommentar:

  1. gammalt hederligt tjat brukar alltid fungera ;)

    //Jessica

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?