onsdag 15 februari 2012

och så sol på det också, ingen hejd

Idag är en stor dag.

Jag har JEANS istället för mysbyxor, jag har DUSCHAT och jag ligger INTE under täcket och darrar.

Febern är inte helt borta men såpass borta att H och jag kan ha tvättfest (enligt vårt eget fördelningssystem så hinner vi idag med vittvätt, märkligtvätt, mörktvätt och fyrtiotvätt) och jag orkar ha på mig riktiga kläder!

Detta firas egentligen inte alls eftersom jag nu måste ta itu med det plugg som jag inte tog itu med när jag var sjuker.

Men jag har JEANS!
OCH SKJORTA!
INGA SVETTMYSKLÄDER!

/L

2 kommentarer:

  1. skönt att höra att ni båda är på benen igen. En stilla fråga dock.... vad innefattar "märkligtvätt"? undrar er Mamma Mu :o)

    SvaraRadera
  2. hej mami! märkligtvätt är saker som har legat på hög hur länge som helst eftersom dom a) inte behövs användas akut b) glömts bort c) saknar tvättråd. typ lakan, sockor, små handdukar osv. :) puss!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?