Idag har jag: ont i halsen och i öronen, envis huvudvärk och en jättelöjlig men ack så irriterande rethosta. Men hey, jag är nästan helt feberfri. De senaste dagarna har jag varit så feberdöd att jag bara legat i sängen och stirrat argt på tapeten. Fast jag ska inte klaga! Lisi och kavaljeren har pysslat om mig såsom bara ens allra näraste och käraste kan.
Alla hjärtans dag blev lite bortprioriterat mitt i allt det sjuka. Planen var att jag och kavaljeren skulle gå på en liten spelning på myscampuspuben men bara promenaden hem till honom var så utmattande att han istället bäddade ner mig i sin säng med tv-serier och te.
Fick dock en jättesöt yttepyttig teddybjörn! Eftersom jag är ungefär fem år när det gäller gosedjur (och sälar) så blev jag mycket mycket glad. Jag lämnade stackars Byron hemma i Sunnersta så teddybjörnsabstinensen har varit svår de senaste veckorna.
/H
Åh så gulligt <3 (tack för kommentaren^^)
SvaraRadera//NSD i London, England :)