round ireland without a fridge
fredag 10 februari 2012
kort om vin
Ni skulle sett Lisens min när jag föreslog att vi skulle dricka vin till maten. Tvärnej på det tydligen.
/H
1 kommentar:
Jessi
10 februari 2012 kl. 20:32
Livet som student är verkligen inte en dans på rosor ;)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Vad har du på hjärtat?
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Livet som student är verkligen inte en dans på rosor ;)
SvaraRadera