fredag 10 februari 2012

kort om vin

Ni skulle sett Lisens min när jag föreslog att vi skulle dricka vin till maten. Tvärnej på det tydligen.

/H

1 kommentar:

  1. Livet som student är verkligen inte en dans på rosor ;)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?