lördag 25 februari 2012

fredagspub

Hattrullning igår! Hatten rullade dock inte längre än till Stables och idag rullas inga hattar alls. Istället står solsken, plugg och myskväll på agendan.

/H

2 kommentarer:

Vad har du på hjärtat?