tisdag 28 februari 2012

favorit i repris

Favorit i repris ikväll: bio. The Descendants. Fast denna gången hängde kavaljeren på. Sen kom vi hem till ett hus som faktiskt inte rasat ännu. Festandet var i full gång men - hör och häpna! - ingenting var trasigt. Och nu har de virrat in till stan så vi kan sova lugnt. Hurra!

/H

1 kommentar:

  1. Hallelulja! ^^
    Hoppas att allting fortsätter att vara helt :)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?