Favorit i repris ikväll: bio. The Descendants. Fast denna gången hängde kavaljeren på. Sen kom vi hem till ett hus som faktiskt inte rasat ännu. Festandet var i full gång men - hör och häpna! - ingenting var trasigt. Och nu har de virrat in till stan så vi kan sova lugnt. Hurra!
/H
Hallelulja! ^^
SvaraRaderaHoppas att allting fortsätter att vara helt :)