måndag 13 februari 2012

en uppdatering

Hej.

Vi hade en mycket trevlig utflykt i Killarney, med en jävla massa träd och hjortar och grejer (bilder kommer snart).

Nu är vi båda SJUKA. Så SJUKA att man måste skriva det i versaler. Feber och hela baletten.

Det finns många nackdelar med att vara sjuk, men en major nackdel är att när vi båda är SJUKA så har finns det ingen som har gnällförtur. Man kan alltså inte gnälla sig till en kopp te eller chipsinhandling eftersom vi båda - så att säga - sitter i klistret.

Det har tagit mig ungefär tjugo minuter att skriva detta inlägg så nu ska jag sova. Igen.

/L

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?