tisdag 14 februari 2012

det är nu ni kategoriserar mig som pessimist

En fördel med att H är sjuk är att hon blev sjuk en dag innan mig. Ergo, jag kan se på henne hur jag kommer att må imorgon, och hon verkar ganska pigg! Dock var gårdagen peaken av hennes feberyrsel = idag mår jag piss. Hänger du med i resonemanget?

Hursomhaver, jag firar alla hjärtans dag med oklar kramp i ena axeln, feber, honungsvatten och ett mycket ostädat rum.

Har aldrig riktigt fattat kontentan av denna högtid så det stör mig inte särskilt mycket att jag är sjuk just idag, men till alla er andra vars hjärtan som bankar högt för någon annan snarare än av förhöjd kroppstemperatur - ha en fin dag!

/L

1 kommentar:

  1. JÄTTESTORA bautakramar på alla hjärtans dag, och alla andra dagar med från er egen Mamma Muuuuu :o)
    ...och krya på er, såar med honungsvatten och mjuka filtar brukar lindra :o)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?