Se The Hunger Games! Den var mycket bra. Har i övrigt väldigt lite att rapportera. Har sovit i princip hela dagen förutom när kavaljeren väckte mig för pizza och filmtittande. Se Kick-Ass också! Även den bra. Nu: middag.
/Tjejen som rapporterar intressanta saker
Håller verkligen med! Mycket bra båda två!
SvaraRaderaNSD