1) Jag köpte dom här shortsen som jag har tummat på sen vi kom hit. Det fanns fyra par kvar, en enda i min storlek. OKEJ, dom var lite dyra men jag kan leva på luft och kärlek ett tag.

2) Dalkullan och jag bestämde oss för att ta en öl på Puben I Gränden. Det var mysigt i all sin ära, med en katt som satt vid baren och betraktade ett parti schack, en bartender som såg ut som Martin Emtenäs och som kallade mig för "lady" och allmän trevlighet.
Men vi kände inte riktigt att kvällen var slut där, så på något jävla vänster så urartade sig kvällen till en pubrunda med inte mindre än fyra stopp (fem, om man räknar med Burger King). Otippad onsdagskväll, men likt förbannat sjukt trevlig!
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?