Klockan 17.00 fick jag en påminnelse av min telefon. "Pengar" stod det. Inget mer. Varför har jag skrivit in en påminnelse om pengar? Pengar till vem? Till mig? Till dig? Ingen vet.
I övrigt har jag inte gjort så mycket sen Har fikat med kavaljeren i stan och tokstädat huset. Irländskorna har nämligen tagit påsklov och kommer inte tillbaka förrän nästa fredag. Halleleeelujah.
Har även veckohandlat. Är fortfarande väldigt exalterad över att jag numera väljer HELT SJÄLV
vad jag vill äta till middag. Är mindre exalterad över det faktum att
jag fortfarande inte kan laga mat.
Nu: bio.
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?