Om en vecka så åker jag och Hannah till Dublin; det betyder alltså att om en vecka lämnar jag Limerick. Tankar på det? Positiva och negativa, det kan vi ta en annan gång.
Måste i alla fall ta itu med en hel del innan dess. Typ skriva klart en engelskuppsats, besöka Milk Market igen och köpa några burkar av min favoritdeodorant som kostar skjortan i Sverige. SJUKT viktiga saker med andra ord!
Busy busy bumble bee!
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?