måndag 19 mars 2012

countdown?

Om en vecka så åker jag och Hannah till Dublin; det betyder alltså att om en vecka lämnar jag Limerick. Tankar på det? Positiva och negativa, det kan vi ta en annan gång.

Måste i alla fall ta itu med en hel del innan dess. Typ skriva klart en engelskuppsats, besöka Milk Market igen och köpa några burkar av min favoritdeodorant som kostar skjortan i Sverige. SJUKT viktiga saker med andra ord!

Busy busy bumble bee!


/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?