Påminnelsen kom inte längre än så för något intelligensbefriat pucko tog aldrig in posten i vardagsrummet utan bestämde sig för att slänga den - antagligen i tron att ännu en jävla take-out-meny.
Nu har ännu en påminnelse anlänt på hallmattan som jag nappade åt mig innan den hann försvinna i den Ändlösa Högen Af Reklam. Dock så ligger postkontoret HELT åt helvete på en adress som tar upp nästan två rader.
Det börjar pingla små varningsklockor i mitt lokalsinne, så jag väntar tills H kommer hem och ledsagar mig dit.

/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?