torsdag 8 mars 2012

you've got inte alls mycket mail

Mami skickade ett paket från Sverige. Paketet anlände till posten den 22 februari, en påminnelse anlände på hallmattan här i College Court samma dag.

Påminnelsen kom inte längre än så för något intelligensbefriat pucko tog aldrig in posten i vardagsrummet utan bestämde sig för att slänga den - antagligen i tron att ännu en jävla take-out-meny.

Nu har ännu en påminnelse anlänt på hallmattan som jag nappade åt mig innan den hann försvinna i den Ändlösa Högen Af Reklam. Dock så ligger postkontoret HELT åt helvete på en adress som tar upp nästan två rader.

Det börjar pingla små varningsklockor i mitt lokalsinne, så jag väntar tills H kommer hem och ledsagar mig dit.


/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?