Men innan fikat, medan Lisi gick loss på Penneys (se bildbevis nedan), tog kavaljeren med mig till en secondhand-bokhandel som han nosat upp åt sin bokmal till flickvän. Böcker från golv till tak och insuttna fåtöljer lite varstans. Himmelriket! Och inte blev bokhandelsvisiten sämre av att kavaljeren insisterade på att köpa några Penguin Classics åt mig.
Nu säger Lisi att det får räcka med bloggande för strax får vi besök.

/H
PS. Vattenkokaren har hittat tillbaka till köket. Hallelujah!
Iiiiih!
SvaraRaderaOch vilken tur att vattenkokaren kom tillbaka!
//Jessi