fredag 23 mars 2012

friday i'm in love

Fredagar är minsann ett bra påhitt. Vi har shoppat, mumsat hamburgare, dreglat över blommande körsbärsträd och fikat på vårt nya favoritfik med kavaljeren.

Men innan fikat, medan Lisi gick loss på Penneys (se bildbevis nedan), tog kavaljeren med mig till en secondhand-bokhandel som han nosat upp åt sin bokmal till flickvän. Böcker från golv till tak och insuttna fåtöljer lite varstans. Himmelriket! Och inte blev bokhandelsvisiten sämre av att kavaljeren insisterade på att köpa några Penguin Classics åt mig.

Nu säger Lisi att det får räcka med bloggande för strax får vi besök.




/H

PS. Vattenkokaren har hittat tillbaka till köket. Hallelujah!

1 kommentar:

  1. Iiiiih!
    Och vilken tur att vattenkokaren kom tillbaka!
    //Jessi

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?