att Irland är grönt! Och att det är fantastiskt att vara här. Tydligen. Annars har vi mest gått på restaurang, hittat tillbaka tilll puben-i-gränden, hängt runt på campus och självklart besökt allas vårt hatade-älskade Stables. Nu: te, mackor, bacon och senapsdressing.
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?