lördag 3 mars 2012

emma hälsar

att Irland är grönt! Och att det är fantastiskt att vara här. Tydligen. Annars har vi mest gått på restaurang, hittat tillbaka tilll puben-i-gränden, hängt runt på campus och självklart besökt allas vårt hatade-älskade Stables. Nu: te, mackor, bacon och senapsdressing.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?