Eller mer typ glad. Men vi har tittat på Twin Peaks hela kvällen så jag tyckte det passade med ett Coopercitat i rubriken. Hur min dag var? Bra, tackar som frågar. Mycket fikande. Började dagen med fika i stan med kavaljeren.
Sen var det tänkt att jag skulle plugga så jag tog bussen hem, packade väskan och joinade Lillasyster på bibblan bara för att väl där upptäcka att jag glömt ladddsladden. Och där satt jag med 5 % batteri, utan vare sig penna eller papper och kände mig hemskt snopen. Därefter var det dags för dagens andra fika med Lillasyster och Dalkullan och efter långpromenad och veckohandling och massor av Twin Peaks är det nu dags för en tredje fika.
Ja. Alternativ version av detta inlägg hade ju kunnat vara: Har haft en händelselös men väldigt mysig dag med väldigt mycket fikande.
Nu ringer det! Kanske mer fika på g?
/H
Man måste få ha såna dagar också;) ska svara på ditt mail så fort den här kursen tar slut (=imorn :D), miss you!
SvaraRaderaEn dag med tre fikor = kan nästan inte vara misslyckad.
SvaraRadera