torsdag 22 mars 2012

hurtiga bullar på språng

H och jag ska ut och powerwalka* - vilket vi gör typ varje dag, så det är egentligen ingenting särskilt med det. Men jag måste förbi biblioteket i samma veva och kolla lite i en bok eftersom jag - mitt förbannade ärkepucko - tog sidnummer från ett x av Lord of the Flies men inte antecknade vilken upplaga det var.

Jag är inte så fruktansvärt utseendefixerad, men är ändå rätt osugen på tanken att stampa in på bibblan i flanellskjorta, leriga gympaskor och mysbyxor med ett urval av pastasås-fläckar. Hur ska jag kamoflera mig?!

en helt fantastisk bild för att illustrera outfit, tystnad på bibblan och mig som stealthmasterN

/L, snälla högre makter ge mig pengar till ordentliga träningskläder

*jag älskar att säga powerwanka bara för att genera min syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?