Jag är inte så fruktansvärt utseendefixerad, men är ändå rätt osugen på tanken att stampa in på bibblan i flanellskjorta, leriga gympaskor och mysbyxor med ett urval av pastasås-fläckar. Hur ska jag kamoflera mig?!
en helt fantastisk bild för att illustrera outfit, tystnad på bibblan och mig som stealthmasterN/L, snälla högre makter ge mig pengar till ordentliga träningskläder
*jag älskar att säga powerwanka bara för att genera min syster
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?