måndag 12 mars 2012

hurtbulle var det här

Idag var jag och Hannah ute i drygt två (2!!!) timmar, plus att jag drog en liten springrunda efter det också. Hej Hurtbulle!

Känner endorfinerna spritta i kroppen, tillsammans med alla jävla flugor jag inhalerat idag. Det är något högtryck på G och det är gigantiska svärmar av knottliknande små fän.

Igår var det lite varmt så jag öppnade fönstret när jag skulle gå och lägga mig, men datorskärmen lös så lockande så det kom in typ tjugo av dessa förbannade små knottfanskap. BLIR LITE LITE LITE TOKIG PÅ DET HÄR NU.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?