tisdag 6 mars 2012

och så jag då

Har förvisso inget speciellt att uppdatera om. Har pluggat hela dagen och ätit två portioner rödbetsrisotto som blev kvar från i fredags. Är mätt som en-jag-vet-bokstavligt-talat-inte-vad.

Funderar på att smyga iväg till Spar och köpa donuts*. Inte för att jag är så värst sugen utan för att man får en liten låda att lägga dom i och det känns så Twin Peaksigt att jag blir alldeles exalterad av att ens tänka på det.



Munkar it is!

/L

*munkar, doughnuts, valfri stavning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?