OM EN VECKA SÅ ÄR JAG I SVERIGE.* Har peppat Sverigevår och sommar med Myppen, samt irriterat oss över den ständiga förändringen i dagsljuset.
Vi hade tänkt att flytta till ekvatorn för att få lite mer struktur på dagarna. Antagligen södra Somalia eller Indonesien. Frågor på det?
/L
*om Gud vill och flyget och hängslena håller
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?