onsdag 21 mars 2012

min lilla my och jag

OM EN VECKA SÅ ÄR JAG I SVERIGE.* Har peppat Sverigevår och sommar med Myppen, samt irriterat oss över den ständiga förändringen i dagsljuset.

Vi hade tänkt att flytta till ekvatorn för att få lite mer struktur på dagarna. Antagligen södra Somalia eller Indonesien. Frågor på det?

/L

*om Gud vill och flyget och hängslena håller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?