Jag vill allt och ingenting och hade jag varit ungefär sexton år yngre så hade jag antagligen uttryckt min frustration genom att lägga mig på golvet och skrika.
Det tänker jag emellertid inte göra (jag slutade med det i åttan faktiskt).
Men jag tänker däremot gå och lägga mig. Sova på det. Och springa onödigt fort och onödigt långt imorgon längs världens finaste Shannon.
Bra så? Fint. Nu ska jag sura mig till sömns.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?