Paraden var helt okej! Höjdpunkterna var dock alla utklädda barn och uppenbarelser*, plus lite solsken på det också.
Nu är vi hemma för att byta om och fika innan vi sticker in till stan igen för att se Irland-England i rugby. Det kan bli MYCKET intressant om vi inte vinner.
/L
*ett mer smickrande ord för alla förpubertala irländska damer som väljer att visa 80% hud (det är cirka 12 grader ute), iförda enbart neonfärgade attiraljer och fjorton kilo solpuder. jag skojar INTE.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?