lördag 17 mars 2012

det en blev bild innan batteriet dog

Behöver jag säga att det är våra flat mates som har klistrat fast röda bokstäver över hela spegeln?

Paraden var helt okej! Höjdpunkterna var dock alla utklädda barn och uppenbarelser*, plus lite solsken på det också.

Nu är vi hemma för att byta om och fika innan vi sticker in till stan igen för att se Irland-England i rugby. Det kan bli MYCKET intressant om vi inte vinner.

/L






*ett mer smickrande ord för alla förpubertala irländska damer som väljer att visa 80% hud (det är cirka 12 grader ute), iförda enbart neonfärgade attiraljer och fjorton kilo solpuder. jag skojar INTE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?