På topp fem mysigheters-listan så finns elementsvarm handduk. Tog en fin liten bild för att illustrera hur mysigt det kan vara att slänga ett stycke varm frotté över axlarna. T.v; hur jag uppfattar min mys-min, t.h; min egentliga mys-min.*


Det här med snygghet är något som jag brukar skriva upp på mitt CV.
Nu ska jag brottas med ett thesis statement!
/L
*helt fantastiskt att jag blir knallröd av mysighet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?