onsdag 14 mars 2012

en varm handduk varsågod

På topp fem mysigheters-listan så finns elementsvarm handduk. Tog en fin liten bild för att illustrera hur mysigt det kan vara att slänga ett stycke varm frotté över axlarna. T.v; hur jag uppfattar min mys-min, t.h; min egentliga mys-min.*









Det här med snygghet är något som jag brukar skriva upp på mitt CV.

Nu ska jag brottas med ett thesis statement!

/L

*helt fantastiskt att jag blir knallröd av mysighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?