torsdag 22 mars 2012

självutlösare, någon?

Så här fina bilder blir det när man försöker illustrera hur outfiten ser ut för kvällen. VARFÖR FINNS INTE SJÄLVUTLÖSARE PÅ MIN CAM?









Jag har på mig mina favoritbyxor, den hemsupna klockan (som alltid) och håller denna pose så länge som jag kan eftersom finnjäveln från helvetet har slagit läger på min haka.

Nu sticker jag och H in till stan i jakt på efterrätt och öl!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?