Vilken tupp det må tänkas vara eftersom jag var uppe runt nio...
Igår hittade jag och H först varsin bit halloncheesecake och varsin kopp cappuccino, sen gled vi vidare till Mickey Martins (nu har vi äntligen fattat vad Puben i Gränden heter). Där klappade jag energiskt en katt som låg och sov vid elden och så drack vi* några öl i sällskap av våra vänner.
Återvände hem till resterna av fest nummer två denna vecka, OJ VAD ROLIGT DET ÄR tyckte vi inte alls. I dagsljus verkar dock allt vara helt (vi talar möbler och väggar här, glas och porslin har gått till dom sälla jaktmarkerna. det vill säga vårt klinkersgolv). MEN någon jävel har supit bort vattenkokaren!
HUR VÅGAR MAN?!
/L
*alltså vi = jag och syr min, jag satt ju inte och ölade med katten
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?