lördag 17 mars 2012

[slahn-chə]!

Eller Sláinte! som man också kan säga.

Idag är det St Patrick's Day, har det undgått någon? Tredje största ölhävarhögtiden efter Valborg och Midsommar.

H och jag ska kolla på paraden i stan; jag har gröna kläder och H har panik för att hon inte har gröna kläder. Någon kommer att bli nypt!

Nu ska vi pumpa Galway Girl (klickbar länk)!

/L

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?