fredag 9 mars 2012

om du undrade

Idag har jag på mig mitt nya fina fjäderhalsband (ursäktar hemskligt mycket för dålig bild) och min älskade pappatröja. Den påminner mig om segelbåten och solvarma klippor, längtar efter skärgården sjukligt mycket.*

/L

*promarina, om ni av någon anledning skulle läsa detta så är min rospiggskärlek evig och ni kan närsomhelst ringa mig för en intervju. tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?