fredag 9 mars 2012

det är en fin tanke ändå

Inatt somnade morfar in, tre månader efter mormor.

För några som har varit gifta merparten av sin livstid så får begreppet "jag kan inte leva utan dig" en helt ny dimension.

Det är vackert, på något sorgligt vis.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?