lördag 31 mars 2012

allmän uppmaning

Se The Hunger Games! Den var mycket bra. Har i övrigt väldigt lite att rapportera. Har sovit i princip hela dagen förutom när kavaljeren väckte mig för pizza och filmtittande. Se Kick-Ass också! Även den bra. Nu: middag.

/Tjejen som rapporterar intressanta saker

1 kommentar:

  1. Håller verkligen med! Mycket bra båda två!
    NSD

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?