H är den mer explosiva - "här kommer jag" - och slår ner dörren när hon kommer in i mitt rum med ett fång smutskläder eller något annat som hon inte vill ha i sitt rum. H kör alltså på Dollanmetoden.*
Jag låtsas att jag har lite respekt och petar upp dörren i tre puffar - en Typisk Tassa - men jag ger blanka fan i om jag är välkommen eller inte, in ska jag.
/L
*för dig som inte har varit i det liljeqvistiska residenset och inte frekventerat någon av dessa två hundar så vill jag bara säga 1) då förstår du nog ingenting av detta och 2) då har du nog levt ett väldigt fattigt liv.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?