fredag 16 mars 2012

för dig som väntade på svar

JA, det hjälpte!

H och jag begav oss till Dalkullan för att dricka en drink eller två och sen stack vi till Costello's - där var det dock lite tomt så vi stack vidare till Angel Lane* där det var Spilla-Öl-Fest 2000. Det var bara att embrejsa stilen, så vi dansade och lyckades till och med klocka några minuter descent dubstep (så nära man kan komma det på Irland i alla fall).

Det var mycket putta-slita-dra på dansgolvet så jag gick in i beast mode och armbågade loss - helvete vad jag har ont i överarmarna nu med ACK! så kul det är att ge fulla okoordinerade människor vad dom förtjänar.

Idag har jag tappat bort min röst. Oklart vart den tog vägen.

/L

*låt oss bara säga att jersey shore ligger i lä på det här stället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?