Jag har egentligen inte svårt för att vakna på morgnarna; är jag ur sängen så är jag vaken (även om själva hjärnan inte surrar igång förrns tio, halv elva tiden). Men det är jäääklarns svårt att dra sig ur sin varma säng till ett kallt hus*.
Men jag har ändå lyckats med att successivt gå upp tidigare och tidigare dom senaste dagarna! Har tagit mig från att sällan gå upp innan tolv till att vara förvånansvärt pigg runt nio, halv tio**.
Nu ska jag ta mig till bibblan för att plugga matte. FEEEST! Det är så tråkigt att jag måste stärka mig med en fika med Dalkullan senare idag.
/L
*särskilt imorse när jag drömde om att jag var konferencier med den där söta blonda killen (sallys' son, han som var side-kick på skansen i somras) och fick världens breakthrough i humorsverige
**det är en bragd för mig, OKEJ!?!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?