lördag 24 mars 2012

kommentar på förra inlägget

Lillasyster (i ett outsägligt besviket tonfall): Men ser du inte fram emot att visa honom din FAMILJ kanske?

Jo!!! Jag försökte bara vara lite rolig.

/Inte så rolig H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?