söndag 25 mars 2012

väskfest

Säg det tre gånger i rad!

Vi är TAGGADE på DUBLIN!!! Dublin innebär nämligen sushi, billiga Converse, Urban Outfitters och zoo. Imorgon så bär det av, vi ska på bussen runt lunchtid med två Samsonite-väskor, en sportbag och två ryggsäckar. Hannah äger en (1) ryggsäck, resten ska på något jävla vänster på planet till Arlanda på onsdag*.

Idag har vi för övrigt gjort typ ingenting; jag har packat ner hela mitt rum, vi har promenerat längs Shannon och ätit hamburgare. Idag har det dessutom varit typ den varmaste dagen i år; t-shirt-väder fram tills en magnifik solnedgång.


/L

*tävling! hur många gånger kan man säga "på" i en mening?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?