lördag 10 mars 2012

logik är hennes mellannamn

H och jag kollade på Twin Peaks igår.

Vi brukar sällan kolla på vinjetten eftersom - let's face it - den är SVINTRÅKIG. Nu bestämde dock H att vi skulle titta på vinjetten för att skapa lite fredagsmyskänsla. Jag går med på detta och fäster blicken på ett vattenfall i slowmotion.

H: Men vad tittar du på? Det finns ju ingenting att se!


/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?