Vi brukar sällan kolla på vinjetten eftersom - let's face it - den är SVINTRÅKIG. Nu bestämde dock H att vi skulle titta på vinjetten för att skapa lite fredagsmyskänsla. Jag går med på detta och fäster blicken på ett vattenfall i slowmotion.
H: Men vad tittar du på? Det finns ju ingenting att se!
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?