Vi tog öl eller två i trevligt sällskap och dansade till Grease och Galway Girl. Jag jagade även en liten bortkommen tax som sprang runt under borden på uteserveringen, lyckades få upp den lilla i famnen och stötte sedan ihop med ägaren en halv minut efteråt. Det visade sig att taxen* inte alls var bortkommen (den ville tydligen bara mingla) och att den alltid följer med husse på alla lektioner, föreläsningar och fester. HUR MYSIGT?!
H och jag återvände hem och kollade på Raw Comedy Club-klipp och åt grillade mackor.
VÄLDIGT BRA FREDAG.
Idag har jag på mig min Jimi Hendrix-tröja, vi ska plundra Milk Market och solen skiner förvisso typ inte alls men taggade är vi ändå!
/L
*som förresten hette Molly (!)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?