Jag må vara negativ när det gäller bloggkommentering men positiv gällande dagen!
HELMYS har den varit, och jag har dessutom köpt en blommig shortsdress och en poncho (alternativt kulturtantskofta) som var nedsatt från 19€ till 3€, så jag är redo för fashion i sommar och mys på ålderns höst*.
Har dock spenderat x antal timmar på biblioteket och pluggat matte, tråkigheten deluxe. Den som säger att matte är logiskt borde få en high five.
I ansiktet.
Med en tegelsten.
Nu ska vi dock äta pasta och o-gå på spelning. Bandet råkar nämligen vara i Florida för tillfället. Det är inte vi.
Men det är lugnt!
/L
*DÄR FICK JAG TILL DET! /stolt_som_fan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?