1. Fåglar som abrupt slutar sjunga.
2. Åskmoln à la Day After Tomorrow.
3. Hals- och nackont.
Den sistnämnda infinner sig just nu, samma symptom som man brukar få innan typ influensa eller en riktigt förjävlig förkylning.
För alla högre makter som må bry sig; JAG TÄNKER INNNTE VARA SJUK. Särskilt inte när H inte är hemma och kan kurera mig med soppa och Buffy.
Dessutom kan jag inte öva på ekvationer med snor i hjärnan och influensa i huvudet.
/L
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?