Dom stack strax innan tolv, och undervåningen är i svenska mått mätt totalt kaos men kanske en sexa på vår skala, det kunde ha varit värre.
Så vi återtog vår myskväll med två avsnitt Buffy och riskakor när dom stack, och jag väcktes enbart av ett förhållandevis bryskt knackande på mitt fönster; en tjej hade glömt sina nycklar.
Jag hade kunnat låtsas sova och låta henne frysa utelåst i sin lilla festklädsel som straff för att hon inte varnade om sin fest men jag slängde på mig en tröja och låste upp dörren.
Karma, jag väntar på ett tecken.
/L, överdrivet snäll när det gäller
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?