Nu är alla mina grejer borta (okej, tvättmedel och lite krafs finns kvar till Hannahs förfogande) och rummet ekar tomt. Ljust och luftigt, kan man säga!
Så. Då åker jag väl nu då? Från ett land som jag har bott i sen augusti, till Sverige via Dublin; hem till vänner, familj, hund, högskoleprov och en begynnande vår*.
Känns lite märkligt det här.
Men syr min har ju trettio kilo böcker som inte kommer att komma hem på egen hand så då får jag väl ta och åka hit igen. Gärna ganska snart!
Taxin kommer om tjugo minuter. Man hinner med en kopp te till, eller?
/L
*kan dock säga att det är JÄVULSKT svårt att lämna denna försommarvärme
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?