Här i Limerick går saker lite på rutin just nu, men i uttryckets allra bästa bemärkelse. Vi maratontittar oss igenom Buffy & Twin Peaks, hänger på bibblan, dricker öl, skriver långa to-do-lists (Lisi) och pussar på kavaljeren (jag), mumsar cupcakes, går långpromenader längs floden och ooar och ååhar över alla blommor och vårgröna träd. Och så tittar jag på denna musikvideo femtielva gånger om dan. Till Lillasysters stora förtjusning!
/H
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?